perjantai 8. heinäkuuta 2011

Kissa-apulainen.


Olin viikon hoitamassa kaverin kissoja ja he halusivat kaikki auttaa sarjiksen piirrossa :'3 Eritysesti Pilli.

ps. Kiitokset myös kaikille kivoille ja ihanille tyypeille, jotka kävitte minun ja Pihlajattaren pöydän äärellä ja juttelemassa ^^ Animuconissa/Finnconissa sitten nähdään taas :D

Mähän siis olen siellä Finnconin taidekulman puolella. Askartelen sinne portfoliokansion töistäni ja luonnoksistani, siihen tulee kaikkea senmoista, mitä ei ole internetissä koskaan nähty! Eikä varmaan nähdäkään! Kuinka jännää! Se kannattaa siis selata läpi!
Lisää Pimeän polkujen edistymiskuvia tulossa piakkoin :3 Yritän nyt lykkiä tänne vähän aktiivisemmin kuvia edistyksestä :D

3 kommenttia:

  1. Ihanan dramaattisen näköinen mirri! "Ja sähän et piirrä!" :'D

    VastaaPoista
  2. Pilli oli kyl aika dramaattinen kisu :3 Sen pääviesti oli tosin "Sähän et piirrä, koska silität mua eka kaksi tuntia!"

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa ihan kohtuulliselta uhkaukselta!:3 Onneks mun koira ei osaa hyppiä työpöydälle, muuten ois kyllä sama ongelma!xD

    VastaaPoista